Preguntes freqüents
Respostes immediates a les teves preguntes
Quan cobraré la meva factura de despesa mèdica?
MoraBanc Assegurances paga la part complementària de les despeses mèdiques un dia hàbil després que s’hagi efectuat l’abonament de la part de la CASS en el vostre compte bancari.
¿Quines diferències hi ha entre les cobertures de l’assegurança 4Health Salut i l’assegurança 4Health Salut Premium?
L’assegurança 4Health Salut aga el 100% de la tarifa de la CASS, sempre i quan aquesta entitat doni cobertura a aquesta despesa mèdica.
L’assegurança 4Health Salut Premium paga el 100% de la despesa mèdica real, sempre i quan la CASS doni cobertura a la prestació, més uns forfaits addicionals per a actes no coberts per aquesta entitat.
Quan cobraré la meva baixa laboral?
MoraBanc Assegurances paga la part complementària de l’assegurança de Baixa laboral un dia hàbil després que s’hagi efectuat l’abonament en compte de la part de la CASS.
El document de baixa s’ha de lliurar a MoraBanc Assegurances a través del xatbot en la capçalera d’aquesta web o bé a la següent adreça d’e-mail prestacions@morabancassegurances.ad o presencialment a l’oficina de MoraBanc assegurances o a les oficines bancàries de MoraBanc.
Per què ha pujat el preu de la prima de l’assegurança?
Totes les primes d’una pòlissa d’assegurances es calculen segons una taula on el paràmetre principal de càlcul és l’edat de la persona. Quant més edat té la persona a assegurar, la prima va creixent.
Per què cal actualitzar la documentació d’identitat periòdicament?
Cada cop que caduca el document o es fa un de nou (per pèrdua o robatori), has de facilitar-ho de nou a MoraBanc Assegurances per tal d’actualitzar les teves dades identificatives: número de document, data de caducitat, etc.
Pots veure els requeriments normatius i la legislació andorrana sobre assegurances accedint aquí
Com puc presentar la documentació relativa a factures de despeses mèdiques o de baixes laborals?
Pots presentar la documentació de forma online o presencialment:
- Xatbot: Aquest canal és el més ràpid i directe per fer les gestions online. Disponible des de qualsevol dispositiu electrònic (ordinador, telèfon mòbil o tauleta), les 24h del dia, els 365 dies de l’any.
- E-mail a prestacions@morabancassegurances.ad adjuntant sempre els fitxers amb els comprovants de l’acte mèdic.
- Presencialment: a l’oficina de MoraBanc Assegurances o bé a les oficines bancàries de MoraBanc.
Què he de fer per modificar qualsevol característica de la meva assegurança?
És un procés molt simple i fàcil. Per realitzar un canvi de capital assegurat, de beneficiaris o de qualsevol complement de la teva pòlissa, tan sols has de realitzar els següents passos:
- Identificar-te. Caldrà presentar sempre un document d’identificació vigent i vàlid. Es realitzarà un protocol d’identificació amb una sèrie de preguntes per confirmar la teva identitat, tant si és presencial a l’oficina de MoraBanc Assegurances com si es fa per telèfon.
- Dir-nos els canvis que vols realitzar. En funció de la modificació a realitzar, els gestors d’assegurances et recomanaran la millor opció disponible en relació al producte d’assegurances contractat.
- Signar el document amb les modificacions. Caldrà signar les noves condicions particulars i, en funció del producte, també possibles documents annexos. La signatura la podràs realitzar bé presencialment, de forma manuscrita, o a distància, mitjançant l’enviament al teu e-mail d’un procés de firma electrònica avançada.
Quin és l’horari i la localització de l’oficina de MoraBanc Assegurances
L’Oficina de MoraBanc Assegurances està ubicada a la planta baixa de la Plaça Coprínceps, 2, d’Escaldes-Engordany.
L’horari d’atenció al públic és tots els dies laborables de dilluns a divendres, de 9:00 hores a 13:30 hores. També us atendrem de 15:00 hores a 18:00 hores amb cita prèvia o per telèfon.
Algun dubte?
Escriu-nos i te'l respondrem
Informació sobre el tractament de dades personals
En compliment de la Llei 15/2003, de 18 de desembre, de protecció de dades de caràcter personal, el client autoritza a que les dades personals del sol·licitant consignades en aquest formulari s’incorporin a fitxers quina titularitat i responsabilitat corresponen a Mora Assegurances SAU pera que es tractin amb la finalitat de tramitar el servei sol·licitat i, si aquest és el cas, donar compliment als contractes que finalment es formalitzin, com també verificar la correcció operativa.
El sol·licitant autoritza expressament a que Mora Assegurances SAU pugui enviar-li comunicacions comercials o promocionals de productes i serveis, així com informacions de la pròpia companyia asseguradora, activitats socials o d’altres activitats, en paper o per mitjans electrònics (entre d’altres, missatges curts –SMS– al telèfon mòbil, correu electrònic, etc.). Aquest consentiment te sempre caràcter revocable, sense efectes retroactius.
El fet d’emplenar aquest formulari implica que el sol·licitant reconeix que la informació i les dades personals indicades són seves, exactes i certes; en cas contrari, Mora Assegurances SAU declina tota responsabilitat per la manca de veracitat o correcció de les dades.
El sol·licitant autoritza a comunicar o interconnectar aquestes dades a tercers que formen part del grup d’empreses MoraBanc, entitats dedicades principalment a l’àmbit financer, assegurador i de prestació de serveis, tenint en compte el sol·licitant informat d’aquesta cessió en virtut d’aquesta clàusula. El sol·licitant autoritza que se li enviï informació sobre qualsevol producte o servei comercialitzat per aquestes empreses.
El responsable del tractament és Mora Assegurances SAU. S’informa al sol·licitant de la possibilitat d’exercir els drets d’accés, rectificació, supressió i oposició en els termes establerts en la legislació vigent.
Prefereixes visitar-nos?
MoraBanc Assegurances
Av. Del Fener, 7 (Edifici Forestal – Plaça interior)
AD500, Andorra la Vella
T (+376) 884 875